<data:blog.title/>

<data:blog.pageName/>-<data:blog.title/>









30 Eylül 2015 Çarşamba

Telefon Piyasasının Kralı Olabilir: Symetium

Telefon Piyasasında Zirvenin Yeni Adayı: Symetium

Yeni akıllı telefon Symetium'un Indiegogo'da belirtilen özelliklerine göre telefon, akıllı telefon sektöründe zirveyi zorlayacak.

Akıllı telefonlar sektöründe bulunan yüzlerce farklı modeltelefon kullanıcıların dikkatini çekebilmek adına farklı özelliklerle farklı fiyat aralıklarında sınıflandırılıyor. Bu telefonların arasında SamsungSonyApple ve diğer markaların en iyi telefonları, zirveyi ele geçirmek ve "en iyi telefon" ünvanına ulaşabilmek için kıyasıya yarışıyorlar. Fakat bu sektörde reklam payı bu markalar kadar fazla olmasada çok kaliteli telefonlar üreten markalar da yok değil. Bunlardan birisi, yeni olmasına rağmen kesinlikle zirve mücadelesinde bulunacak olanSymetium.

Symetium'un özellikleri, Indiegogo'da paylaşılmasıyla birlikte ortaya çıktı. Telefon 5 inch 1080p (1920 x 1080) OLED, Gorilla Glass 4 bulunan ekrana, 6GB RAM'e, Qualcomm Snapdragon 820 işlemciye ve 4000mAh bataryaya sahip olacak. Bunun yanı sıra telefonun 24 megapiksel arka ve 5 megapiksel ön kamerası bulunuyor. Bu özelliklere sahip olan telefonun dayanıklılığının arttırılması adına telefon, su ve toza karşı dayanıklı olarak üretilmiş. Android 6.0 Marshmallow işletim sistemi tabanlı bir işletim sistemi kullanacak olan Symetium, 150 gram ağırlığa sahip olacak.


Indiegogo'da belirtilene göre telefonun sahip olduğu özel işletim sistemi eklentisi sayesinde telefon, aynı anda birden çok ekrana bağlanabilecek ve bu ekranlara görüntü aktarımı yapabilecek. Bu eklentiden dolayı farklı isimlendirilmiş olan işletim sistemi, önceden belirttiğim gibi Android 6.0 Marshmallow tabanlı bir işletim sistemi ve adı SymetiumOS. SymetiumOS, Android'e göre biraz daha farklı olarak tasarlanmış.

Telefonun tasarımını gerçekleştiren Jonathan Gustafsson, yeni telefonu hakkında şu sözleri kullandı; "Symetium'u kullanarak telefonların bilgisayar gibi davrandığı günümüzde, bu geçişi tam anlamıyla sağlamayı hedefliyorum. Artık telefonların, telefon gibi olmadığı bu dönemde onlara 'telefon' demeyi bırakmamız ve işletim sistemlerini bilgisayarlara yaklaştırmamız gerekiyor. Benim için Symetium her zaman 5 inch'lik taşınabilir bir bilgisayardı. Tek farkı arama yapabilmesi."

Symetium 6GB RAM'i ve büyük bataryası ile kullanıcıların oldukça dikkatini çekecektir. Şu an telefon, kickstarter için Indiegogo'da 1.250.000$ hedefine ulaşmaya çalışıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger

Bu Blogda Ara

Popüler Yayınlar