"BrandZTM En Değerli 100 Küresel Marka" çalışmasına göre Apple, marka değerini yüzde 19 artırarak 182,9 milyar dolara çıkardı ve en değerli marka oldu.
WPP tarafından sunulan ve Millward Brown Optimor tarafından bu yıl yedincisi hazırlanan, yıllık "BrandZTM En Değerli 100 Küresel Marka" çalışmasısonuçları açıklandı.
Dünyanın En Değerli Marka Araştırmasısonuçlarına göre ilk sırada yer alan Apple, yüzde 19 büyüyerek 182,9 milyar dolar değere ulaşırken, IBM Google'ı geçerek 2'inci sıraya yerleşti. Bu yıl sıralamaya ilk kez bir Afrika markası de giriş yaptı.
WPP tarafından sunulan ve Millward Brown Optimor tarafından bu yıl yedincisi hazırlanan, yıllık "BrandZTM En Değerli 100 Küresel Marka" çalışması
Dünyanın En Değerli Marka Araştırması